2015. november 11., szerda

Világmegváltottam!

Reggel sikeresen megerőszakoltam a lustaságom, és nekiestem kinyalni a lakást. Igazából azt érzem, hogy ez egy never ending story, mert vagy egy helységet rakok pikkpakk rendbe, és sorba megyek, vagy mindenhol csinálok valamit. Igazából mindkettőnek ugyanaz a vége, mire körbe érek, kezdhetem előről... Egy óra körül (végeztem) hagytam abba, de tök büszke voltam magamra.
Átugrottam a barátnőmhöz kávézni, mert tegnap este nagy felelőtlenül megígértem, aztán egy rohadt bonbonért képes voltam kigyalogolni a tescoba... Sejthető, hogy ma is kincsekkel jöttem haza... Vettem egy csudaszép kis növényt, igazából még a nevét sem tudom, de már régóta szerettem volna a bejárati ajtó mellé valami kis zöldet.
Aztán bele szerettem egy rózsaszín (jó, hát mégsem bírok felnőni..) házi csizmába, a tavalyi szegény nagyon viharvert, és hiába mostam, nem lett szép tiszta, szóval hello pihepuha kiscsizma!!!  Gyerekek esküszöm olyan puha, mintha felhőN járnék!!!

A Zeb meg olyan cukiN napozott ma egész délelőtt, hogy kábé öt percenként kaptam fel és pusziltam összevissza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése