2015. november 10., kedd

Tegnapi kincsek

Hosszú kínlódás után tegnap vettem magamnak új pénztárcát, amibe végre hajtogatás nélkül fér bele a papír pénz, és sok~sok (túlsok) hely van a mindenféle kártyáknak is. Egy kis gondolkozás után megbeszéltem magammal, hogy ne rózsaszín legyen (kezdek felnőni).

Megvettem a jövő évi kis határidő naplómat is, és én minden évben annyira szeretem amikor a szűz kis könyvecskébe előre beírom a szülinapokat, névnapokat, évfordulót és minden jeles napot, hogy csak csuda.

Vettem egy kis Lencsi babát a legkisebb unokahugomnak, mert szombaton családi ebéd lesz, üres kézzel mégsem mehetek.
(halkan teszem hozzá, hogy kicsit már előre görcsbe rándul a gyomrom, mert ha megint elő kerül a kérdés, hogy 'na és nálatok mikor lesz baba ', tuti, hogy átharapom valaki/mindenki torkát... Gyakorlatilag minden családi találkozóN ez megy mostmár, nyilván végtelenül irritál, néha ott tartok hogy beközlöm hogy soha bazmeg, vagy valami meghökkentő választ,  de aztán mindig elmondom szépen, halkan ugyanazt, hát lehet most nem leszek udvarias)

Meg vettem még orchidea tápot is, mert az ötből kettő úgy döntött, hogy most fog virágozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése