2015. november 17., kedd

Hellószia betegség!

Olyan régen láttalak... (not!)

Azon gondolkozom, hogy nagyon gáz e ha pizsibe viszem le a Zebet..?

Reggel már éreztem, hogy nem oké a helyzet, de ráfogtam a korai kelésre, délben már határozottan éreztem, hogy gáz lesz, délután meg szépen le is vertek a geci kis bacik a lábamról... (geci kis bacik? Ejha de szofisztikált vagyok... Meg nőies... Nyilván!)

Szóval most itt ülök a konyhában és próbálok erőt gyűjteni... De húsz perc után odáig sikerült eljutni, hogy egyre vonzóbb ez az esti pizsis séta... Végülis tök sötét van és csak itt a ház körül mennénk egy kört...

3 megjegyzés:

  1. Jobbulást, gyógyulj meg hamar! :)
    A bacik meg kis gecik és kész, ezt nem lehet finomabban kifejezni... :D

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást, gyógyulj meg hamar! :)
    A bacik meg kis gecik és kész, ezt nem lehet finomabban kifejezni... :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, igyekszem, reggelre egész jól lettem, a mai terveim kötött szerepeL, hogy jól feltankolok mindenféle vitamint, minimálisra csökkentve a geci kis bacik esélyeit az immunrendszeremmel szemben :)

    VálaszTörlés