2015. november 19., csütörtök

Úgy tűnhet, hogy tisztaság mániás vagyok...

Még csak fél tíz, és jelentem az összes ablakot megpucoltam... Hétkor megbeszéltem magammal, hogy tulajdonképpen beteg vagyok és pihenni kellene, és igazából ráér ez holnap is, esetleg vasárnap, aztán a kávé után úgy döntöttem hogy már csak azért is megcsinálom, hát nehogymár a lustaság meg a betegség dirigáljon nekem!!!
Most már csak a redőnyöst várom, nyilván se ma, se holnap nem fog ideérni, nem is fűzök hozzá nagy reményeket. Gondolom jövő héten vehetek ki plussz szabit emiatt...

Amúgy nem, tényleg nem vagyok se rend, se tisztaság mániás, de amióta Katona ilyen sokat van távol, valahogy ezzel töltöm ki az üresjáratokat, idő van, néha még kedv is, kikapcsol, és tök jó kis takarítós playlist~em van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése