2015. november 15., vasárnap

'anya' tigris!

Tegnap a családi ebéd* után elmentünk megnézni Hanna (kisunokahugom) fellépését. Pár hete jár táncolni, és a tanítónéni szerint olyan ügyes, hogy be is rakta a fellépős csoportba!

Gondoltam tesómék had élvezzék nyugodtan az előadást, én vállaltam a videózást, Katona meg a fényképezést.
És esküszöm már jó előre kifigyeltem azt a helyet, ahonnét tök jól fel tudok venni mindent, mégsem zavarok senkit, aztán mégiscsak betámadott egy (büdös banya) öreg hölgy, és nem túl kedvesen közölte, hogy leszek szíves odébb menni... Én meg saját magamat is meglepve közöltem, hogy nem, nem leszek szíves, tetszik látni ott középen azt a szőke hajú kicsilányt, nna, hát ő az én gyerekem(!!!)és ez az első fellépése, és ha tetszik ha nem én itt fogok állni, és felveszem!!! (wtf?) és hát ez így gondolkodás nélkül egy szusszal csúszott ki az én számból, csóró néni elnézést kért és ott hagyott... Én meg ezután próbáltam anélkül lekamerázni az egészet úgy, hogy ne remegjen a kezembe a gép, mert rázott a röhögés, hogy ez most így mégis hogy :D

*jelentem a családi ebédet mindenféle 'mikor jön a gyerek ' kérdés nélkül megúsztuk, pedig fel voltunk készülve, és megbeszéltük, ha nekünk áll a kedves család, Katona hátulról átölel, megsimogatja a hasam, kajánul össze nézünk és mosolyogva közöljük a családdal, hogy ugyan még egy kicsit korai, de ha már így alakult, akkor most jelentjük be, hogy.... Majd ha aktuális lesz szólunk!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése