2015. november 20., péntek

Fszmt!

Miután két órát ültem nálam betegebb emberek között, a dokinak volt pofája egy papírcetlire felírni néhány recept nélkül kapható szar nevét, hogy akkor valamelyiket/mindegyiket szedjem.... Kérdeztem, hogy bocsika antibiotikum esetleg? (nem szeretem, és ha nem muszáj akkor inkább nem, de gyerekek három hete beteg vagyok) na, hát aztán kiderült, hogy nem nem, nekem arra semmi szükségem, marad a reci nélküli verzió... 

És akkor én nagyon mérges lettem (szerintem simán orvost váltok), és most úgy döntöttem felvásárolom az összes vitamint ami a világon létezik, fel hozom az immunrendszer em, és soha többet nem (megyek orvoshoz) leszek beteg... Hát faszom...

Az másik kérdés, hogy ezek azok a vitaminok, amiket időnként megveszek, jól a szemem elé rakok, aztán a második nap után módszeresen elfelejtem bevenni...  Na de majd most ugye!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése