2016. augusztus 9., kedd

Nem gondolkozik ~jó robot....

Elképesztően szar minden.... Mivel érzékeny vagyok, még az is ami nem.... Összejött a hétre annyi dolog, hogy két hétre is soknak érezném....

Random sírok a Zeb miatt... Tele vagyok kérdésekkel... Mi van ha azzal, hogy hozzá lesz nyúlva  rosszat csinálunk?
És miért ? Miért ő?

Katonát reggel vissza rendelték, hirtelen egyedül érzem magam ezzel az egésszel...

Édes kis szívem meg ebből az egészből nem tud semmit, jön~megy, intézkedik, jön egy kis szeretgetésért, aztán néz rám, hogy a mami már megint miért sírja tele a bundáját....

Közben meg olyanok vannak, hogy kiderül, ha ideges vagyok, úgy beszélek angolul, amennyire igazából nem is tudok, meg olyan hogy kolléganő olyan hangulatingadozásokat produkál, hogy nem bírom követni, igazából nem is akarom már, de hogy így nem tudom hova tenni, ma elengedtem a dolgot, nem kell nekem mindent érteni, dolgozni meg csendben is lehet...

Hát most így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése