2016. augusztus 27., szombat

Időzíteni tudni kell!!!

Kivettem egy hét szabit, ami a hétvégékkel együtt kilenc nap. (utólag már nem biztos, hogy jó ötlet volt) Gondoltam jó lesz egy kis nyugi, sok~sok séta és idő a Zebbel...  Na jó ezt is hagyjuk már... Szóval a Zeb becsületes neve: Süti,  ha rossz fiú, akkor Sütemény :)

szóval gondoltam egy kis csend, lelki, béke stb... Aha...

Egy kerek napig örültem is a tudatnak, aztán a nővérem az előbb felhívott, és nem megkérdezte, hanem beközölte, hogy a sógorom holnap valami autóversenyre megy, ők meg akkor átjönnének a gyerekekkel, és töltsük együtt a napot...

Na, azért ennyire jó testvérek nem vagyunk, hogy egy egész teljes napot... (általában a harmadik óra után összedurranunk...)

Szóval holnap kelhetek hajnalban, mert a lakásban totális káosz uralkodik, aztán futhatok boltba, főzhetek, és várhatom őket széles mosollyal vigyázba állva...  Na~gyon~jó~lesz!  (paraszt vagyok, üssetek!!! .... Majd állítok be emlékeztetőt, és veszek be bunkóság csillapítót...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése