2016. augusztus 17., szerda

Én nem ilyen bulikra 'szerződtem'...

Próbálok finom lenni és nőies, de hogy (a faszom).... Katona ugye megint lent a határon, elvileg kéthetes váltásba vannak, ami jövő hét szerdán jár le, tök várom haza, hiányzik, megviselt az elmúlt két hét, tök szükségem lenne rá, plussz csütörtökön lesz az évfordulónk, erre most mondja hogy hát izé... Lehet hogy rá kell húznia még két hetet....

És akkor most itt hosszú és választékos káromkodás következne, de megkíméllek benneteket.... Majd talán szeptember 7~én jön....

És igen, önző vagyok, miattam is, mellbe vág, mert én ezt nagyon rosszul viselem, ez megy már egy éve, ha nem határ akkor gyakorlat, ha nem gyakorlat akkor továbbképzés, és mindig van valami faszom, ami alsó hangon két hét... Miatta is érdekel, mert hát hagyjuk milyen körülmények között vannak ott...

És akkor arra még csak gondolni sem vagyok hajlandó hogy egy jövő évi misszióra be írták ... Hm fél év... Hm... Koszovó... Ja, és hogy előtte van egy négy hónapos felkészítés? Nem, nem és nem vagyok hajlandó ebbe belegondolni...

Ezt sem mint civil sem mint nő, sem sehogy nem tudom megérteni, bólogatni hozzá meg pláne nem tudok... És biztos velem van a baj, és szarfej barátnő vagyok, de ez így nem élet... Egy kurva szerencséje van, hogy ennyire szeretem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése