2016. augusztus 10., szerda

Dráma~dráma~dráma..

az van, hogy kis hisztis kolléganővel hetek óta nem lehet bírni.
Én amúgy tök szeretem, mert egy az egyben olyan, mint én voltam az ő korában.
Kivéve a felelősségtudatát.... És én értem, hogy fiatalság bolondság, meg nálam is voltak meredek sztorik, de amikor napokig játsza, hogy hajnal négyig iszik, és úgy jön be, hogy azt se tudja merre van fejjel előre, majd ezután beközli, hogy ő bizonyos dolgokat nem hajlandó megcsinálni, mert ő álmos... Hát...

Tény, hogy én is feszültebb vagyok a kelleténél,  de szerintem alap esetben is nyílna a bicska... Hétfőn leltároztunk, nemes egyszerűséggel állt vagy épp ült , és nyomkodta a telefonját végig, én már ott tartottam, hogy szólok hogy menjen inkább szépen hazafele, mert haszna nincs, ellenben útban van... Kérdeztük tőle mi a baj, ó hát semmi de ő álmos, egész hétvégén tolta a bulit, megivott nemtudom hány mojitót, aludt két nap alatt nyolc órát, a reggelt végig hányta stb... Jó, oké fiatal, van ilyen...

Kedden olyan hangulatingadozásokat produkált, hogy már én éreztem magam kellemetlenül. Az egyik pillanatban viháncolva sztorizgatott, aztán snitt és csapkod, fel le futkos, nem szól hozzám, duzzog, beszól, aztán fél óra múlva megint jön barátkozni... És ezt így felváltva nyolc órán keresztül...
Tegnap már úgy mentem be, hogy nekem volt gyomorgörcsöm, hogy na mégis milyen hangulatra érek be, épp egy vevővel veszekedett, hát konkrétan olyan stílusban, hogy inkább hagyjuk, mondtam menjen ki szépen , szívjon el egy cigit, és szedje össze magát, aztán látszólag vissza állt normális üzemmódba, de nap végén még sikerült megcsinálnia a csikágót, produkált egy olyan sírógörcsöt, hogy még én is megijedtem, haza küldtem pihenni, megnyugodni.

Ezt a hetet elengem, úgy szar ahogy van, nincs energiám ezzel is foglalkozni, épp eléggé lefoglal, hogy próbálok normálisan működni, totál be vagyok szarva a holnaptól, de jövő héten ha ez így folytatódik, elfogom neki magyarázni a dolgokat. Mert ezt így nem...

És tényleg hozzá kell tennem, hogy amúgy nagyon szeretem, meg tök cuki, és tényleg megértem, meg sok dolgot megértek, de ezt velem nem csinálja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése