2016. augusztus 22., hétfő

A hülyelány...

alig vártam a mai nap végét, nyilván rohannék haza a Zebhez egyfolytában, futás fel a negyedikre, háttőőő... A kulcsom bent maradt melókába...

Remek... Futás vissza, persze kapkodok rosszul riasztok ki, visít az a tetves riasztó, úgy megijedtem alig tudtam kikapcsolni, rögtön hív a távfelügyelet, hogy valaki az én kódommal próbált belépni, mondtam hogy bicsibocsi, én voltam, itt maradt a kulcsom izé tényleg bocs, semmi baj írjak egy emailt, hogy ez és ez történt, mondom oké, holnap ezzel kezdek, nem, most! (faszom), e-mail elküld, kifelé egy laza de határozott mozdulattal bele rúgtam a pánikgombba, újabb telefon, mondom hogy hát izéke ez is én voltam, de ígérem ma már nem csinálok semmit, megyek ki.... Égés...

Most bánatomban töpörtyűt eszek, de mivel ettől meg lelkiismike fúrkám lett ezért puffasztott rizzsel tolom... Szánalom  de komolyan!

Szedjem már össze magam, az isten szerelmére !

2 megjegyzés:

  1. hú, ezt olvasni is rossz volt, de hogy van a kiskutyuskád?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos ugyanúgy, nincs változás, holnap megyünk a szövettan miatt a dokihoz, megmondom neki hogy csináljunk egy vérvételt az nagyjából minden megmutat!

    VálaszTörlés