2016. szeptember 1., csütörtök

Hát ez nem jött be. .

ma úgy néz ki bőgős napot tartok... Tele bőgtem a kávét, aztán bőgtem, amikor elindultunk Sütivel sétálni, és ahogy nyitottam ki az ajtót, a kilincsre volt akasztva egy kis ajándéktáska, benne egy csokival, meg egy zacskó jutalomfalattal, a szomszédoktól kaptuk (szerintem áthallatszik a sírás...)
Aztán a tűzhelyet bőgtem tele miközben takarítani próbáltam, de persze feladtam azt is... Lementem vásárolni (zsepit), be ugrottam a kishiszti kolléganőhöz, neki is sírtam egy sort...
Most pedig aludni fogok, mert rohadtul fáj a fejem a bőgéstől!

1 megjegyzés:

  1. Szia! Csak zugolvasód vagyok, de úgyérzem le kell írnom egy kis bíztatást. Mindkét cicám megküzdött a nyirokmirigy rákkal. Az egyiknél 16, a másiknál 17 évesen derült ki. Kivették a daganatot, a röntgen szintén tiszta volt. Semmi utókezelés nem volt, persze a prémium táp és némi igazán jó vitamin az alap. Az egyiket 19, a másikat 20 évesen vesztettük el, de nem a rák, hanem a koruk miatt. Tudom, hogy minden eset más, de olyan erősek, hiszem, hogy minden rendben lesz a kiskutyáddal is!
    Györgyi

    VálaszTörlés