2016. szeptember 7., szerda

Húsleves

Tök ciki, de én még életemben nem főztem húslevest... Mert ugye mindenkinek van egy tuti receptje, ezt tegyél bele, azt tegyél bele, szedd le a habot, ne szedd le stb. Ettől nekem lett egy akkora zavar a fejemben, hogy még csak eszembe sem jutott, hogy megpróbáljam.

Aztán ma úgy keltem fel, hogy most vagy soha!

A boltban volt egy cuki rész, amikor a hentesnek mondtam, hogy húsleves lesz, soha nem csináltam, adjon mindent, ami kell bele, és akkor a mögöttem álló nénik mondták, hogy de tessék még lábat is vinni aranyos, hát attól lesz színe :) és gyorstalpalon elmondták nekem a saját receptjüket... :) haláli volt!

Jelentem a leves készül, az illatok biztatóak, a többit meg majd meglátjuk,.... Úgy két óra múlva :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése