2016. szeptember 29., csütörtök

Szinte vártam...

'kedves' névtelen!

szívből kívánom, hogy a világon az összes kutya ennyire legyen csak nyomorult, mint Süti... Nem fogom, és nem akarom bizonygatni, hogy jó társa vagyok e, igen, társa, és nem gazdája, nyilván szart sem tudsz az egészségi állapotáról, azon kívül amit le írtam!
Az elmúlt nyolc évben, mindig mindent megtettem azért, hogy egészséges, boldog, kiegyensúlyozott kiskutya legyen, most sincs ez másképp és nem is lesz!
Azért, mert az első problémánál nem adom fel, és nem mondom azt az orvosnak, hogy altassa el, rögtön kínzom?
Süti nyolc éves, nem öreg kutya, és addig amíg gyógyszerrel, kezeléssel minőségi (!!!) életet tud élni, addig bármeddig elmegyek! Hála égnek nincs olyan állapotban, hogy akár gondolkozni kelljen egy bizonyos döntésen...

Fordítsuk meg a dolgot, ha esetleg anyád rákos lenne, rögtön eutanázia után kiabálnál?  Ugye hogy nem...

Ezúton kérlek meg, hogy takarodj innét, de nagyon messze, válasz írásával se fáraszd magad, szó nélkül törlöm!

Jó egészséget, és szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Gondolom se kutyája se macskája de még családja sincs az ilyennek! Névtelenke! Engem is el kellett volna altatni mikor kiderült a rákom???

    VálaszTörlés
  2. ne törődj vele!
    akkor majd jó mérges lesz
    :-)

    VálaszTörlés