2016. április 14., csütörtök

Untouchable!!!

My name is: NO
My sign is: NO
My number is: NO*

Az van, hogy szívem szerint nonstop repülőgép üzemmódban használNám a telefonOM, mert... Nyilván ezt nem lehet!

De azért tegnap kurva hangosan röhögtem, amikor este felhívott Katona, hogy megdorgáljon, amiért nem válaszoltam a tesójának a két nappal ezelőtti (piszlicsáré szar témában íródott) üzenetére... Egyrészről, most komoly?  Hát hol vagyunk az oviban, hogy fel hívja Katonát emiatt?
Aztán szó szerint röhögve közöltem vele, hogy az unokaöcsém nőnapi üzenetére, (segítek, március 8.) sem sikerült válaszolnom még, a saját családomra nincs kapacitásOM, nem az övére...

És azt már csak magamban tettem hozzá, hogy a drága tesója (akivel amúgy nincs semmi bajom), majd azért hívjon fel, és azért írjon legközelebb, hogy mikor szeretnék visszaadni azt a hatszámjegyű összeget, amivel huzamosabb ideje tartoznak...

És igen, tudom, igazuk van, és paraszt vagyok, üssetek, de bazmeg értsen már meg valaki engem is, nap végére három agysejtem marad: jobb láb~bal láb~levegő...

Fszmt!

*ha bármi hasonlóságot véltek felfedezni bizonyos dalszöveggel, az kérem nem a véletlen műve.. Jó hát kicsit újra értelmeztem nna... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése