2016. április 18., hétfő

Azért na!

Mégiscsak van, aki komolyan vesz engem, igaz pénzért, kurva sok pénzért de hogy na!

Nem, nem Pszichológusnál voltam, bár kétség nélkül rám férne (csak nem maradt rá pénzem a mai nap után :) ), csak bőrdokinál! (nem múltak el a nyamvadt kiütések)

Először is jól lebaszott, mert keveset iszok, mert dohányzok, mert nem eszek rendesen stb, aztán amikor látta, hogy (ezt magamtól is tudom) eléggé kétségbe vagyok esve, előkapta a recept tömbjét, és csak írt meg írt, meg pecsételt, felnézett, aztán még mindig írt... Egész komolyan kezdtem megijedni, hogy ez valami durva nyavalya, esetleg egy tök új bőrbetegség, amit majd rólam neveznek el, de aztán kiderült, hogy elég durván dehidratált vagyok, kiürült minden vitamin, a sok idegeskedés, ja és mellesleg új fogamzásgátló kell (óóójee, újabb vagyonok elköltése a láthatáron),  ja... És a fluoridos fogkrémet mindenki dobja ki a picsába!

Most már csak azon gondolom, ha én ezt a sok kenőcsöt (még használják ezt a szót? Biztos mer rá van írva) magamra kenem, reggel nem is hogy csak kitápászkodok az ágyból, hanem egyenesen kicsúszok... Mindegy, adták, használom, reménykedem!

3 megjegyzés:

  1. Mi a baj a fluoriddal a bőrdoki szerint?

    VálaszTörlés
  2. Nekem elsősorban az orr és száj körüli bőr durva kiszáradása miatt kérdezett rá, hogy milyet használok, nem a kiütések miatt, akkor mondta, hogy felejtsem el, dobjam ki, aztán itthon engem is elkezdett érdekelni, hogy miért, vagy hogy ez az egész hogy függ össze, kicsit utána olvastam, hát ki mit hisz el, de tele van a net a fluorid káros hatásaival a szervezetre, nálam csak a bőr szárazság jelentkezett, teszem hozzá pont elég volt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, igen, ezekről már hallottam nagyjából. Azt hittem, van valami új is, amiről még nem tudtam. :P

      Törlés