2016. április 11., hétfő

Mostantól minden jobb lesz! *

Vettem magnéziumot... Aki egyébként már szedett, dobna egy kommentet, hogy mik a tapasztalatok?

Az immunrendszerem meg szerintem a bányász béka seggét lesi alulról, többek között hétvégén például olyan bőrkiütéseket produkáltam, hogy az összes internet kevés volt megfejteni, hogy mi ez, vettem mindenféle kenceficét, két napot adok a kis rohadékoknak, ha nem tűnik el irány a bőrdoki!  (szegény pénztárcám, szegény én...)

*nem hiszem, de kell a remény...valami, akármi!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon stressze időszakban reggel-este egy-egy (igen, napi adag duplája), egy hét kell míg helyre rázza a szervezeted, utána viszont mind kisimultabb.
    Immunilag meg grépfrutt csepp. K.va jó! :D

    VálaszTörlés
  2. 1000 mg~osból is szabad kettőt? Végülis mi bajom lehet tőle...
    Nagyon remélem hogy nálam is beválik mert kezdek kifogyni az ötletekből :)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés