2016. április 6., szerda

Óóóje!

A ma délutánt végre sikerült tartalmasan tölteni!  Hát nem fun dolgokkal, hanem a heti todo list~ről húztam ki pár dolgot, ezek ilyen muszáj dolgok, amiket nem annyira szeretek, de okosan kitaláltam magamnak, ha megcsinálom szépen sorban hét közben, akkor hétvégén nem a közös időből megy el, mindenki boldog!  (mondjuk én hétközben nem annyira)

Többek között volt ma fürdés a Zebnek, óriási a sértődés persze, pedig még meg is masszírozom közben, utána meg mindig kap juti falatot is, de most nagyon utál!  :)

Munkahelyen volt ma egy kisebb Mónika show*, biztos egy köcsög vagyok de megint megkönnyebbültem utána...

A lényeg, hogy ma ügyes~hasznos voltam!  Taps~függöny~jobbra el, virágot az öltözőbe! 

*ja, nem volt verekedés, meg egy székkel távolabb sem ültetett minket senki :)  , csak szóltam kettő dologért, háát én kérek elnézést... Fegyvertelen emberrel nem lehet szellemi 'harcot' vívni, mindegy is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése