2016. április 22., péntek

Are You Fucking Kidding Me???

Az a vicc hogy tegnap este úgy feküdtem le aludni, hogy egy fél mosollyal nyugtáztam, hogy már nem tud történni semmi szar, megvolt minden, pipa az egész kurva lista!

Délután hív Katona* aki mellesleg 200 valahány kilométerre van, hogy hol vagyok, mit csinálok, dobjak el mindent a mi emeletünkön ég az egyik lakás...  Három van a szinten.... Szerinted?  Kábé olimpiai rekord szint idő alatt értem haza (köszönöm istenem, hogy kettő percre van a munkahelyem), ház előtt rendőrök zárták le a forgalmat, darus kocsi, oltós autó és fentről meg ömlik a füst... Az én fiam (a Zeb) meg otthon egyedül.... Tényleg gondolkodás nélkül nyargaltam be a lépcsőházba, a másodikon értek utol a rendőrök, és a harmadikon állítottak meg a tűzoltók, hogy oda aztán fel nem megyek... Tényleg?  Rájuk néztem és közöltem hogy nincsenek annyian, hogy megállítsanak (wtf?) és rohantam tovább, kurva nagy füst volt, fel téptem az ajtót, az én okos fiam meg a fürdőbe remegett, tudni kell hogy soha de soha nem megy be a fürdőbe, mert amikor én be viszem az fürdést jelent neki, hát nem a kedvenc helye a lakásban, most mégis ott remegett a kis szőnyegen..  Hát baszki tudta (szerintem) hogy oda kell menekülni, mert ott van víz (igen szerintem simán ennyire okos)
Közben kiabáltam ki a tűzoltóknak, hogy jöjjenek be nézzék meg itt ég e valami, hát szerencse a szerencsétlenségben, hogy nem a miénk égett, a kínaiak hagyták a tűzhelyen a rizst (mimást), hát az ő konyhájuk ki égett...
Diszkréten el lettem küldve a picsába a rendőrök részérol, én meg inkább csak a munkahelyre mentem vissza a Zebbel, mondjuk szegény még most is remeg!

Na szóval hogy így ennyi... Ma este már csak annyit mondok elalvás előtt, hogy faszom, vagy inkább azt sem, mert a végén még reggelre az is kinő...

*az alsó szomszéd hívta hogy gáz van menjünk haza

1 megjegyzés: