2016. április 5., kedd

Relax baby, relax, merre laksz?

Ha esetleg tudnátok nekem ajánlani agykikapcsolós playlistet spotify~ról (kurva hálás lennék), megköszönNém....

Itt ülök a sötétben, zene hiányában dúdolgatok, közben kicsit sírok, pedig csináltam színes teát is.

Fáradt vagyok... Csalódott... Egyedül vagyok...(szegény kis Vukk)

Fáradt: öt hete tolom heti hat napokkal... Fizikailag meg sem kottyan, nem ez... Hanem hogy a napi rutin mellett, ami, mivel tök új minden, pont elég lenne, még az üzletvezető után is lapátolom a szart... Amihez hozzányúl elbassza... Aztán áll, hogy júj most mi lesz?!  Kijavítom, megoldom, és közvetlenül utána jön a következő baki... Sajnos jól láttam az elején... Meghaladja a képességeit...

Csalódott: nagyjából be nem vallaNám semmi pénzért hangosan, de nem azt kaptam az új munkától, amit reméltem... Mármint... Tök jó, kihívás, szeretem... De bazmeg megcsinálom a magam dolgát, és utána még más után javítani...nagyjából durvább mint elsőre jól megcsinálni.... Én csak egy kis nyugalmat akartam...

Egyedül: hát egyedül baszki ... Még két és fél hónapig ez lesz, péntek este jön, vasárnap este megy...

Ennek ellenére mégsincs időm a barátaimra... Hogy őszinte legyek, kedvem sem... Nevetségesen sok megválaszolatlan üzenet van a telefonomba... Antiszociális vagyok... Utálom magam érte, de azt érzem mégjobban utálNám, ha magamra erőltetnék találkozókat, amiknek alig várom a végét... Mert tök méltatlan, én ezeket az embereket szeretem, most mégsem akarok velük lenni...

Családom meg... Papa ugye Papa, a nagynéném másfél hete készülök felhívni, de inkább mégsem... Tudom, hogy illene, jól esne neki, de.. De nem... Tesómmal is csak a véd és dac szövetségünk tart össze most..

Szóval... Ha tudtok valami jó zenét, ne sajnáljátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése