2016. február 11., csütörtök

Vanvalamialevegőben!

Az év eleje általában mindenkinél egy kicsit fehér lap, meg újra kezdés, meg namajdmost feeling.

És én például, tényleg így szoktam neki kezdeni, újult erővel meg bla~bla. Hát idén még a tavalyi erő sincs meg nemhogy még új, vagy plussz... Lehet azért, mert így érzem magam, csak ezt veszem észre, de körülöttem szinte mindenki ugyanígy van... Fáradt, hisztis, nemjönnek össze a dolgok stb.

Mindenesetre ilyen szar év kezdésem még nem volt, úgyhogy innét már csak felfelé vihet az út.

(azt hiszem/remélem, csak fáradt vagyok, és a sok év mocska most jön ki rajtam, amikor akár (egy pillanatra) hátra is dőlhetNék, és nemsokára vissza találok magamhoz, sok szép pillanattal, sok~sok nevetéssel, jóleső sóhajtással*, és a többi)

*jóleső sóhajtás: a Zebnek van mostanában egy ilyen halál cuki momentuma, hogy egyszercsak a nagy semmiből sóhajt egy nagyot, de olyan igazi megkönnyebbülőset :) egyrészről ilyenkor tök örülök, hogy boldog kiskutya, másrészt hát mennyire cuki már, hát milyen kis problémák lehetnek abba az okos kis fejében, hogy így sóhajtozik?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése