2016. február 28., vasárnap

A heti mérleg azért pozitív

Mert volt sok szar, és meg kellett állapítanom, hogy öregszem, mert nem bírok én ennyi dologgal egyszerre, régen meg simán kihívás volt egy ilyen hét... Hát most ez van, meg azért sok~sok jó dolog is!

Nevettem a héten sokat és ez jó, kaptam barkát, meg új párologtatót, ettünk a piacon sült kolbászt, amitől ugyan két órán keresztül voltam rosszul, de még így is simán megérte, és volt olyan menstruációs görcsöm is ezzel párhuzamosan,  hogy röhögve mondtam Katonának, hogy csak etess és szeress (vagy lőjj le) és kaptam meleg párnát a hasamra meg szeretgetést. Jók voltunk a héten együtt, és ez jó!
Tegnap összegyűlt a család nálunk és az is jó volt, be sem állt a szánk.

És hétvégére elengedtem a meló, régi meló~új meló dolgot is, majd holnap izgulok... Bár ahogy most vagyok, nem hiszem!

És tényleg sok volt ez a hét, és voltak pofonok, meg csalódások, de kurva büszke vagyok arra, hogy magamhoz képest tök jól viseltem, kezdek felnőni talán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése