2016. február 15., hétfő

Pedig én a hétfőket nem is szeretem!

De azt leszámítva, hogy valaki most már kurvára elzárhatná az eső felhőket, tök kis pozitív voltam/vagyok ma. (gyorsan leírom, hogy holnap legyen mire emlékeztetni magam)
Köszönhetem ezt részben a hétvégének is, mert annak ellenére, hogy minden porciakám csak pihenni vágyott, tök mozgalmas volt.
Voltam kisunokahug fellépésén, hát meg kell zabálni, ahogy szedi a kis lábait, meg ahogy mondja, hogy ha fent lesz a színpadon, akkor mindenki őt fogja ám nézni, és mindenki neki fog ám tapsolni... Formációban táncoltak...hát nem is értem kire hasonlít ez a gyerek, de valakire nagyon emlékeztet :)
Aztán elmentünk családilag kajálni, amitől pár éve még a hideg rázott... Most meg ott ültünk egy asztalnál és megint jó volt, ahogy ránk néztem megint egy családot láttam (tudom~tudom tök gáz, mármint hogy volt ez másképp is), és ilyen azóta nem volt mióta Mama meghalt... Nnna!!!  Szóval jó volt!

Aztán annyira sikeresen elkapott a hangulat, hogy később egyedül folytattam a bulikázást, hát na olyan durván nyomom a léggitárt, hogy szerintem simán indulhatnék valami versenyen. (az, hogy leestem az ágyról, hát az már plussz pont, speciális effekt)
A vasárnapi függönymosás nem volt annyira fun, de ma átjött R megint tökjót lelkiztünk, délután a meló elég laza volt, és holnap várom meglepetés villás reggelire Bettit*.

És már csak Katonának kellene haza érnie hétvégén és tök elégedett lennék most. (jó, tudom vár ránk egy beszélgetés, de nagyon hiányzik már)

*mi Betti ellentéte?

~Kitti**... :)

**nem, nem ittam :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése