2016. február 21., vasárnap

A pihenésről!!!

Tegnap szó szerint úgy ájultam be az ágyba, fél nyolckor én már aludtam...
(akkora party arc vagyok, hogy amikor tess felvetette, hogy átjönnek kisunokahúggal csajos estét tartani, lelkiismike furka nélkül mondtam nemet, ahogy Gé~nek is, amikor beszélgetős~társasozós~borozgatós estére hívtak át)

Cserébe reggel úgy keltem, mint aki újjá született, neki is estem a lakásnak és potom négy óra alatt olyan rendet vágtam, hogy öröm körül nézni úgy csillog villog minden (jó, a tusoló nem).
Húztam illatos ágyneműt, és vissza került az ominózus függöny is a helyére. (eléggé megkönnyebbültem amikor láttam, hogy észre sem lehet venni azt a húsz centit!!! Zseni vagyok na!!! Oké R nagyobb zseni, mert hiába találom ki a tutit, ha nem tudok varrni)
Délután már csak pihengetés volt, átmentünk a Zebbel Papához, most meg beizzitottam a zöldtea illóolajam utolsó pár cseppjét, bámulom a semmit a tévében.
És mivel holnap is csak délutánra megyek, reggel tudok még sokáig aludni, hajat mosni, bevásárolni, és még pár helyre elküldeni az önéletrajzom!
Aztán neki futok a következő hétnek, és várom haza az én Katonám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése