2016. február 1., hétfő

Tragikomédia

Annyira el voltam foglalva a nyakamba zúduló szarral, hogy nem is nagyon érdekelt, amikor múlt héten beközölték velem, hogy egy hétre kölcsön adnak engem egy másik boltnak... Előszöris hát mi vagyok én egy tárgy???  Kölcsönadnak... Geci... Mint egy rabszolgát, vagy egy ruhát... Na mindegy nem is érdekelt, megyek ahová mondják, egy hetet ki lehet bírni vívóállásba is... Erre reggel bemegyek az új helyre, ahol kész tényként közlik, hogy én akkor már állandóra ott leszek... Wtf??? Hát még jó, hogy a területiképviselő a jóistenre esküdözött, hogy csak egy hétről van szó.... Hát a jóistenre esküdöző területi képviselő ma kurva korán kelt, mert felhívtam hajnal negyedötkor, hogy hát akkor beszélgessünk... Azt a hápogást... Egyenlőre annyit sikerült elérni, hogy felhívta a figyelmem, hogy márciusba lejár a szerződésem, úgyhogy holnapig gondolkozzak... Szerintem meg holnapig pont meg is szárad a tinta a felmondásOMon... Meg azé az öt emberé is aki még jön velem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése