2016. február 17., szerda

Óóófaszom!!!

Hát a mai nap az meg ilyen is volt, meg olyan is, de leginkább semmilyen!

Az úgy kezdődött, hogy meglátogatott minket a területi képviselőNk, kettő és fél perc alatt leordította a fejünket (hogy miért, az igazából azóta sem derült ki), aztán beközölte, hogy egy órával korábban kezdődik márciustól a munkaidőnk (na ne szórakozz, reggelesbe hajnal négyre járunk most!!!), továbbá heti hat napot kell(ene) dolgozni, mindezt természetesen ugyanazért a pénzért (nem írok összeget, úgysem hinnéd el)

Hát, így konkrétan sokkot kapott a csapat mert körülbelül három percig nem bírt senki megszólalni, belőlem is csak ennyi idő után szakadt ki egy 'te hülye vagy? ' kérdés... Mármint hogy elsőre, mert aztán már nem volt megállj, belőlem kibukott a fos.
Ugye emlékszünk, ez a képviselő az a képviselő aki átbaszott egy másik boltba, hogy segítsek az újaknak, aztán kiderült, hogy a hátam mögött be akart rakni állandóra, aki amikor hajnal félötkor felhívtam, hogy ezt mégis hogy a náthás picsába gondolta, akkor megfenyegetett (!!!) hogy márciusban le jár a szerződésem... Na hát azóta nem szóltunk egymáshoz köszönésen kívül, hát akkor most bepótoltuk a kommunikációt, mondtam ami a számra jött!!!  (vállalható stílusban, bár nem érdemelte meg). Aztán becsatlakoztak a csajok is, kápé megmondtuk, hogy akkor hatból hatan állunk fel egyszerre oszt csá!!!

Hát erre szoktam mondani, hogy én nem hülyeségeket csinálok, hanem bátorságpróbát tartok. Nyilván ezek után nem kérdés hogy kapok e márciusban szerződést, nyilván az sem kérdés, hogy akarok e én itt dolgozni! (kezeket csuriba, délután négy helyre jelentkeztem, az egyik helyre tavaly hívtak, de akkor mentem át ide, nem akartam egy héten belül a harmadik helyen dolgozni, szóval remélem ez oké lesz, de kétségbeesve nem vagyok, mert ekkora fizus állást bármikor találok)

A mindenféle iskolai végzettségem, papírOM, nyelvvizsgám, tanfolyamom, továbbképzésem meg röhög a cipős dobozban ahol tartom őket... Mert annodomine nem így indult ám ez az én életem, nagyon menő helyen nagyon menő állásom volt, akkoriban a mostani fizetésem duplájáért, és félreértés ne essen, nem sírom én ezt vissza, iszonyat boldogtalan voltam tőle, és én mondtam azt, hogy rock and roll, és azóta sem bántam meg egy percig se!  Azt a kurva sok időt amit a tanulásra fordítottam, meg a kurva megfelelésre, NNna, azt sajnálom!

És elnézést a stílusért, de ez az én játszóterem, és ha így jön ki, akkor így jön ki!

1 megjegyzés: