2015. december 26., szombat

Most már jó!

Hát... Amennyire be voltam tojva ettől a pár naptól, olyan simán sikerült 'túlélni'.

24~én még dolgoztam, hát nem mondom, hogy a három tizes kelés nem (baszott oda) nyomta rá a hangulatom a napra, de sikerült egy órát aludni, mielőtt átmentem tesómékhoz, így azért ki lehetett bírni két kávéval.
Kisunokahugom extra cuki volt, bár nekem volt egy olyan érzésem, hogy egy kisebb sokkot kapott a nemnormális mennyiségű ajándéktól, és hát őszinte leszek én is... Szerintem nem vagyunk normálisak... Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy manapság olyan legokat gyártanak, ami simán meghaladja egy ekkora gyerek kézügyességét... Konkrétan a sógorommal ketten, két óra alatt raktunk össze egy legóhintót... Fogyott a jéger rendesen, nekem a végén szerintem már a szemem is tikkelt kicsit... :)
Féltem ha hazamegyek, akkor addig bőgök, amíg a zsepi tart, de beszéltünk egy fél órát Katonával, és tök jó volt, és semmi dráma, és jóhír is volt, mert kedd helyett hétfőN jön, és a szívtásnak szánt beosztás így pont tökéletesre változott.
Aztán úgy ájultam be az ágyba, hogy igazából nem is tudom meddig láttam a Kevint...
Tegnap nagynénémhez mentünk, haza jöttek unokaöcsémék a legkisebb unokahuggal, a két gyerek duplán volt cuki, itt is egy csomó ajándék a gyerekeknek... Tényleg nem normális mennyiségről beszélek, és esküszöm ha egyszer lesz gyerekem, nálunk ilyen nem lesz az biztos!
Időben hazaestem, sétáltunk egyet a Zebbel, aztán csak mese és lustálkodás!
Amúgy Katona tök cuki volt, körbe telefonált mindenkit és mindenki tök örült neki, és nagyon nagyon szeretem, hogy szeretik egymást a családommal, a barátaimmal.

Jól esik most pihenni, reggel elkezdtem eltakarítani az elmúlt pár nap romjait, mostam illatos ágyneműt Katonának, megetettem a teknősöket, kaptak ünnepi lakomát ők is (fagyasztott giliszta), és mivel kábé 10 fok van, és száz ágra süt a nap, nemsokára indulunk egy derékLEszakadós sétára, (és milyen jó lesz végre laza macinaciba bújni....) este meg névnapozni Papához!

Összességében tök hálás vagyok, hogy így megúsztam a depi részét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése