2015. december 17., csütörtök

Hug me!

Tegnap a cuki kolléganőmtől kaptam egy tollat ajándékba, (mert mindig morgok, hogy sehol egy toll, nem tudom a nyamvadt papírmunkát csinálni) és annyira édes volt, hogy vett nekem.

És akkor adott mellé két puszit, nekem meg kicsúszott a számon, hogy kérek egy ölelést :) és hát kaptam.

Munka után gyorsan oda ugrottam R~hez, és itt már nem voltam szégyenlős, konkrétan felszólítottam, hogy öleljen meg!

Aztán amíg csinálta a barátnőm a szempillám, elmeséltem neki az egészet, és hogy milyen kurva jól esett ez a két ölelés, mert engem már két hete nem ölelt meg senki.

Másfél órával később, amikor végeztünk, és feltápászkodtam a székből, fogta magát és ő is jól megölelgetett...

Annyira nagyon jól esett!!! :D

2 megjegyzés:

  1. Akkor én most megragadom az alkalmat, hogy megkérdezzem: én nagyon sután ölelkezem- kivéve persze az aktuális társamat vagy gyerekeket- nőknél zavar a mellek összeérése illetve férfiaknál a deréktől lefelé dolgoké. Tudom hogy nem összepréselődni kell egymással, na de mégis, mások hogy intézik ezt..

    VálaszTörlés
  2. Igazából szerintem ha olyan embert ölelsz meg aki közel áll hozzád, ez fel sem merül, legalábbis nálam. Jön ösztönösen, nekem még soha nem jutott eszembe, például hogy össze ér a mellünk ilyenkor!
    Amúgy én sem vagyok ilyen, nem ölelgetek mindenkit, sőt igazából tényleg csak azt akit nagyon nagyon szeretek, de a fent említett lányok bele tartoznak ebbe a szűk körbe, és hát tényleg durván ölelés hiányom volt! A hétköznapokban én sem szeretem még azt sem ha valaki olyan indokolatlanul akár a vállamhoz ér, de akiket szeretek ott ösztönösen jön a mozdulat!
    Nyilván mindenkinek más mértékű az intimszférája, én is csak azokat engedem közel, és szó szerint közel akit szeretek. Boltban például sokszor irritál amikor sorba állok, hogy túl közel áll hozzám aki mögöttem, mellettem van, de ez így normális!

    VálaszTörlés