2015. december 20., vasárnap

Dilemma

Legyen fa, vagy ne legyen fa...?

Mivel egyedül leszek és még csak vendég se jön hozzánk, kicsit úgy érzem minek... Magamnak?  Hogy annyiszor fájjon a szívem ahányszor rá nézek, hogy ott ülök előtte egyedül...?

Másik oldalról meg végülis akkor lesz nálunk a karácsony, amikor haza jön Katona, és akkor úgy jöjjön már haza, hogy igazi karácsonyi hangulat van, még ha a dátum nem is stimmel...

Holnapig kitalálom, de tök vevő vagyok rá, hogy meggyőzzetek! (vagy lebeszéljetek)

4 megjegyzés:

  1. Én is dilemmáztam, aztán végül elköltöttem másra az arra szánt pénzt. :D

    VálaszTörlés
  2. igazából pénzbe nem kerül a dolog, van egy a műfenyőnk, tudom pfúj, de a Zeb miatt már 7 éve nem volt igazi fám, mert hát fa ~fa neki mindegy, megjelöli, de amúgy ez a kis műfenyő a maga nemében egész szép, formás, de nem túl szabályos szóval tényleg elég cuki.
    szóval fa van, díszek vannak, annyi csak a dilemma tárgya, hogy felállítsam e....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha van fa, akkor díszítsd fel. Nem kérdés. :-)

      Törlés
  3. Szerintem igen, állítsd fel, főleg, ha később értelme is lenne :)
    Páromnak is feldíszítettem kint Bécsben a lakását, meg az asztalra kitettünk egy nagyon mini kis fát és tökre örült neki, meg, hogy egy kis hangulat azért van.
    Szóval szerintem megéri, legalábbis én megcsinálnám azért :)

    VálaszTörlés