2015. december 10., csütörtök

Ha meg kell baszódni, akkor meg kell baszódni...

Hát... Én most nagyon hiperszenzitív vagyok, de legalább be látom...

Ennek fényében nem csodálom, hogy érzékenyen érintett, amikor megláttam a beosztást... Öt szopós napból ötöt megnyertem...  Nyilván nem vagyok hülye és érzem benne a szándékosságot, hát innét üzenem a drága főnökasszonynak, ha meg akar feszíteni kicsit korábban keljen fel!!!  Annyit erőlködik, hogy sírni lásson, hogy a végén még elered az orra vére... Természetesen mosolyogva, egy rossz hang nélkül végigcsinálom, mert én sem vagyok hülye...  Ettől függetlenül bánt... Mondjuk mi nem?  Tényleg nagyon kis gyámoltalan vagyok, de emellett Oscar díjas színésznő is :)

Azt már csak nagyon halkan említem, hogy rajtam kívül mindenki kapott bónuszt... És még halkabban, hogy nem is a pénz része fáj...

Ugye én most megérdemlek egy pohár bort?

2 megjegyzés:

  1. :D hát a borozás projekt csak addig jutott, hogy miután beletörtem a dugót az üvegbe, aztán második próbálkozásra sikerült csak kinyitnom, el is ment a kedvem az egésztől, szóval simán elnapoltam a dolgot és inkább ittam egy színes teát :)

    VálaszTörlés