2015. december 8., kedd

Insomnia

Sikerült a kialvatlanság olyan szintjét elérni, amit már nagyon régen...

Rengeteget dolgoztam a lehető legszarabb beosztással, szombaton csak a kispárnámat akartam végre, amikor hívtak tesómék, hogy nem mennék e át (forraltborozni) fényképezni... Nyilván átmentem. Vasárnapra áthívtak ebédelni, de menjek már egy kicsit előbb mert jön a Mikulás meg bla~bla...semmi baj, majd délután alszok... Nem, nem alszok, nagynéni telefonál, hogy menjek már le vele a nyaralóba ezt~azt megcsinálni, és ha már együtt vagyunk miért ne süssünk linzert...
Késő este haza estem, nyilván nem tudtam éjjel aludni, három tízkor kelés, munka, nem baj majd délután alszok... Nem, még most sem alszok, vigyázni kell az unokahugra, oké előttem az éjszaka, de éjszaka sem alszok, szerintem már túl álmos vagyok és nem megy, reggel szintén három tizes kelés, anyázás, munka... Aztán délután!!!  Miután ülve elaludtam az asztalNál (!) elvonszoltam magam a babzsákig, mellém bújt a Zeb és bazmeg isteni másfél órát sikerült aludni... Konkrétan újjá születtem!  Persze ez most tűzoltás volt, de holnap szabis vagyok, úgy tervezem minimum nyolc órát alszok végre, mert nem lesz jó vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése