2016. október 9., vasárnap

Glamour napok

Pénteken bátortalanul felvezettem Katonának, hogy kupon napok vannak, esetleg eljöhetne velem, és... Hát volt egy feje, de rábólintott.

Én meg nem akartam túlfeszíteni a húrt, igyekeztem célirányos lenni, plussz tényleg csak azt venni amin pénzt fogunk, amit később úgyis megvennék drágábban.

Szóval elindultunk, és kicsit félve mondtam neki, hogy melyik sorba menjünk, és mit keresünk... Nnnaa... A második tétel után ráérzett a dologra, nem győzött csodálkozni, hogy most ez komoly, hogy 50 %, hát akkor vegyünk már kettőt :) konkrétan kikapta a kezemből a kuponokat, ment előre és kereste a szajrét :) annyira röhögtem!

Aztán amikor végeztünk, egy kávé mellett jól megbeszéltünk, hogy ez fun volt, és hogy legközelebb is, és akkor én itt tényleg elkezdtem hangosan röhögni, hogy tök cukin el'csajoskodtunk'.

Azért, hogy helyre álljon a világ rendje, ma elment a fiúkkal airsoftozni, visszapótolni a tökösséget!  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése