2016. október 27., csütörtök

Foscsinapcsi~szopcsinapcsi

Reggel fejfájással kelni pipa, délelőttöt végig kapkodni pipa, munkába utolsó pillanatban be esni pipa...

És akkor azt hittem hogy mára ennyi jóság pont sok, aztán írt Katona, hogy Gé írt neki... (agy felbaszcsi...)
A hetek óta tologatott levelet elküldtem, (tök normálisan fogalmaztam, finom voltam, nem mentem torokra stb.) aztán olyat kaptam, hogy a fal adta a másikat...

De tényleg... És tök büszke voltam magamra, mert minden támadás, vádaskodás ellenére elszámoltam háromig, írtam, hogy lépjen kettő hátra, onnét nézze a dolgokat, erre még egy adag szar a nyakamba, még mindig nyugodt maradtam és csak annyit válaszoltam, hogy az elmúlt évekre való tekintettel inkább most nem írok semmit, jött még egy gyomros, itt mondjuk már viszketett a tenyerem, de nem álltam bele, kaptam még pár szép mondatot, de azt már végig sem olvastam... Szóval ennyi... Így múlik el egy barátság...

Ma már csak egy tea kell, egy forró fürdő, a legpuhább plédem, meg pár zsepi oszt cső!

2 megjegyzés:

  1. sajnálom.
    biztos nem publikus mi/hogy történt.
    jó 4 napot, pihenést Neked!

    VálaszTörlés
  2. Igazából nem titok, csak annyira hosszú... Jó hát akkor meg minek kezdtem bele mi? :)
    Igazából csak jól esett ki írni magamból a panasz részét!
    Jó pihenést Neked is, és köszönöm! :)

    VálaszTörlés