2016. október 6., csütörtök

Eredmény és évforduló

A vérvétel eredménye meglepően jó lett, nyilván vannak értékek, amik nem jók, de hála égnek nem kiugróan rosszak.

Sajnos az történt, amitől én tartottam egy pár hete, szét cseszte a gyógyszer a gyomrát... Nem részletezem, de egy kisebb fajta horror volt... Meg az a pillanat, amikor úgy indultunk el az orvoshoz, hogy ott villogott a piros lámpa a fejünk fölött, hogy most van a most?
Én egész életemben ötször féltem ennyire...

Hála égnek az ijedtség nagyobb volt mint a baj, bár az sem kicsi... Szükség lesz bé~cé~dé~zsé tervre.

Most már egész jól van, de sokszor elvonul, egyedül akar lenni, aztán jön és bújik ezerrel, szombatig kell kibírni, akkor kaphat újra gyógyszert... Közben néha millió apró darabra törik a szívem...

És el szeretném mesélni nektek, hogy ma van pontosan nyolc éve, hogy velem van :) emlékszem mindenre, amikor megláttam, amikor először fogtam, a kis vanília illatú bundájára, hogy olyan megszeppenten ült a kis ágyában, hogy meg kellett zabálni... Ennek már nyolc éve, és azóta jóban, rosszban, lazán, faszán, de igazán!

5 megjegyzés:

  1. de kis aranyos/ak vagytok a képen
    boldog évfordulózást, és nagyon jó egészséget kívánok!!!

    VálaszTörlés
  2. Cukkerek vagytok a képen nagyon!

    VálaszTörlés
  3. Helyes vagy :), a kutya is, de en macskas vagyok :)))

    VálaszTörlés
  4. Aranyosak vagytok köszönöm :)

    VálaszTörlés
  5. Aranyosak vagytok köszönöm :)

    VálaszTörlés