2016. október 16., vasárnap

Életjel

Kicsit vegyes volt a múlt hét, de több jóság esett be, mint mostanában szokott, szóval pozitív.

Katona két egész hétig itthon volt, és tök jól működtünk együtt, volt csapatmunka, szerelmezés, probléma megoldás, együtt nevetés, és hát igen, sírás is.

Elég sokszor neki keseredek Süti miatt, én még mindig ott tartok, hogy fájt a lába, aztán mi lett belőle... de azért azt is hozzá teszem, hogy az elmúlt pár napban látványosan jobban lett, nincs sántikálás, fut, játszik, még annak is örülök amikor rossz, mert van hozzá kedve :)

Szóval azért pozitív.

Persze van szarság is, melóban hála égnek csak kicsi, barátSág fronton nagyobb... Gé iszonyat megbántott, és tök büszke vagyok magamra, hogy nem reagáltam le haragból a dolgot, mert tudom, hogy most neki is nehéz az élet, és nem akarom még én is bántani, de hogy vannak dolgok, amik nem mennek le az én torkomon se, és nem megyek csak úgy szótlanul el mellette, szóval várok, ettől függetlenül sejtem, hogy ez a barátságunk vége lesz... Haldoklik a dolog egy ideje, de aztán mindig történik valami, ami miatt a kegyelemdöfést elhalasztjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése