2016. október 23., vasárnap

Család, barátok és egyéb állatfajták...

Hát a hétvégén mindenki kihúzta nálam a gyufát...

A nővérem kezdte a sort... Évekkel ezelőtt kaptak az anyósától egy bioptron lámpát, amit azzal a lendülettel basztak is fel a szekrény tetejére, mondva, hogy hülyeség, nem ér semmit... Na most az van, hogy az egyik kutyás ismerősöm mondta, hogy ő szokta a kutyát lámpázni stb. nekem meg beugrott, hogy hoppá, hát van a családba lámpa, én meg mindent kipróbálok, ami segíthet Sütinek, kölcsön kértem a lámpát kábé egy hete, és minden reggel és minden este lámpáztunk szorgalmasan, mert hátha. Kérdezte is amúgy a nővérem, hogy na, és hogy válik be lámpa, és közbe kiröhögött, hogy én minden hülyeséget elhiszek, semmit nem ér, ez csak egy szaros lámpa...

Aztán az történt szombaton, hogy felhívott minket... és visszakérte a szaros lámpát... Merthogy kisunokahugom beteg, és fáj a füle, és kell... Az elmúlt öt évben rengetegszer fájt a gyerek füle, és soha, de soha nem lámpázták meg, mert hát ugye szart sem ér... Most mégis hirtelen lámpa...

Nagyon szeretném, ha az utolsó mondatból nem azt 'hallanátok' ki, hogy sajnálom a gyerektől a lámpát.... Aki ismeri csak egy nagyon kicsit is az én nővérem, az tudja, hogy ez miről szól nála, és hogy mi ilyenkor a 'motivációja'.
És nem, én sem vagyok ennyire naiv, vagy hülye, hogy ne értsem a dolgot, csak sajnos még mindig képes vagyok beleesni abba a hibába, hogy elfelejtem, hogy milyen....

Először iszonyat dühös lettem, aztán már csak szomorú... Hogy megint látnom kell, hogy milyen is az én családom... Vissza jöttek hirtelen az elmúlt évek sérelmei, hogy mikor, hol, hányszor rúgott belém... És csak nyelem a könnyeim, amikor arra gondolok, hogy baszki ketten vagyunk, nincs egy élő rokonunk sem, nincsenek szüleink, ketten vagyunk egymásnak és így kell viselkedni egymással, tényleg erről szóltak évek, hogy egymást bántjuk ? (igen, volt amikor én is őt...)

(és most megint annyira elkapott a bőgés emiatt, hogy a többit már hagyjuk is...)

4 megjegyzés:

  1. Ne sírj... Ez. Ilyen. Ne sírj...

    VálaszTörlés
  2. De te ilyenkor egyébként megkérdezed tőle, hogy bzmg eddig nem kellett, faszsag volt, akkor most hirtelen mert kell? Ha nem is ilyen stílusban...

    VálaszTörlés
  3. Egy ideje már nem kérdezek ha ilyen van... Az elején bele álltam ezekbe a vitákba, de teljesen értelmetlen... A lámpa kapcsán meg lehetőségem sem volt, mert akkora gerinc bajnok volt a nővérem, hogy Katonát hívta fel és vele 'üzente' meg, hogy kéri vissza, Katona meg amikor látta hogy habzik a szám, nem 'engedte' meg, hogy én vigyem le neki a ház elé, mert látta rajtam hogy esélyes, hogy neki megyek :)

    VálaszTörlés
  4. nem semmi, még csak nem is Veled intézte, hogy kéri vissza?
    hát kedves minden esetre

    VálaszTörlés