2016. június 16., csütörtök

Nyüssz!

olyan rosszat álmodtam, hogy ébredés óta görcsben van a gyomrom!  Ott álltam és végig néztem, hogy verik szét az életemet!  Hát hagyjuk is!

Tegnap mérges voltam magamra, mert annyi szemetet ettem össze vissza kontrol nélkül, hogy az borzasztó!

Meg még olyan is volt tegnap, hogy kaptam egy fél mondatba rejtett kritikát, szerencsére már túl vagyok azon a korszakomon, hogy rögtön fel kapjam a fost, kicsit félre tettem a dolgot, aztán este elgondolkoztam rajta, és hát van benne igazság, tudok róla, tudom, hogy lehetne másképp, de nekem most így volt jó, és vagyok már annyira öreg, hogy néha megengedjem magamnak, hogy úgy csináljam a dolgokat, ahogy nekem esik jól!  Az is lehet, hogy szimplán önző vagyok, vagy úgy tűnik, de annyira sokáig csináltam mindenki más kedve szerint a dolgokat, hogy most kicsit magamat nézem. Mondjuk lehet hogy túl hosszúra nyújtottam ezt az 'én vagyok az első, és utána mindenki más' dolgot, de nem érzem úgy, hogy elhanyagoltam bárkit is, és nagyon halkan teszem hozzá, senki nem törte kezét, lábát, hogy hű de hiányzom az életéből, beszéljünk, találkozzunk... De jó, legyek felnőtt, igyekszem odafigyelni! (okoskislány)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése