2016. június 19., vasárnap

Hát hogy na!

Tegnap délelőtt még tök lelkesen készültem a bográcsozásra, hogy tök jó buli lesz, végül csak a jó neveltetésem tartott vissza, hogy ne mártsam az egyik csaj fejét a lobogó gulyásba.... Jó, én is ovis vagyok, hogy felveszem az ilyen beszólásokat (de azért az anyját az ilyennek)

Sütöttem muffint, ne menjek már üres kézzel, kérdezi, hogy megkóstolhatja e, persze, hát ezért hoztam, mondja, hogy mielőtt eszik belőle, szól, hogy a cukrászdába ahol dolgozik, (takarít ~szerk.) hetente 7200 muffint sütnek, és számára az igazi sütemény ott kezdődik, majd a szimpatikus bevezetés után sikerült azt mondani a szájával, hogy a legtöbb, amit el tud mondani az enyémről, hogy biztató próbálkozás...

Mondjuk mire számítok, amikor kicsivel a megérkezése után közölte, hogy ő simán be áll a 'roki' parkolóba, meg két parkoló helyre keresztbe, mert neki (illetve a bankjának) BMW~je van, és úgyis mindenki köcsög béemvésnek tartja csak, akkor meg már úgy is viselkedik... Wtf?!

2 megjegyzés:

  1. Omg. Kár lett volna a gulyásért. :D

    VálaszTörlés
  2. Csuda jó fej...imádom az ilyen majmokat.Tök jó,hogy nem ereszkedtél le hozzá.Tuti nagy önuralomra volt szükséged.Kívánok neki sok sok kerékbilincset...;D

    VálaszTörlés