2016. június 28., kedd

Ma aki nem velem, az ellenem!

Én tényleg  szeretek mindenkit... De nem ma...

Én tényleg tök őszintén szoktam mondani a barátaimnak, hogy ha gáz van, hívjanak nyugodtan, akár éjjel is, viszek (ásót)zsepit, vagy akármi!  (és tényleg így is érzem, nem csak a szám nagy)

De abban ugye egyet értünk, hogy a 'jaj képzeld nem engednek ekkor és ekkor szabira' problémakör semmiképp sem a vészhelyzet kategória, amit hajnal öt óra hétkor kell mindenképp megbeszélni! És innét szépen megindult a nap lefelé...
Cuki kolléganő nemcuki hisztit rendezett, azzal együtt, hogy nálam tegnap is kihúzta a gyufát sok volt, haza is küldtem!

Aztán out of blue megjelent a virágshopos volt főnökasszony, amit igazából nem is értettem, nem tudom mit akart, hogy egyáltalán ez most így hogy, mit képzelt, hogy volt hozzá képe...

Közben a melóban ilyen vért izzadós kurvára koncentrálós dolgokkal küzdöttem, ami nyilván gyorsabb ment volna, ha nem pont épp ma talál meg mindenki mindennel, és amikor a huszadik üzenet után megnézem, hogy mi azisten ilyen kurva sürgős, és látom hogy semmi, és ráérek válaszolni, mert nem ég a ház, jön a huszonegyedik üzenet, hogy 'láttam, hogy láttad!' .... (geci)

Na most vagy mindenki másnak volt hisztis/nyűgös/ szar napja, vagy nekem, de ez így most mára sok volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése