2016. június 12., vasárnap

Most jó, ne mozdulj!

Leszámítva a hülye migrént, egész jó kis hetem volt, csütörtökön csináltam egy brutál hat órás takarítást, nem, nem volt ekkora kupi, csak számomra is meglepő módon volt kedvem szöszmötölni, egy csomó plussz dolgot megcsináltam, amit előszeretettel halogatok mindig, és ha elfogadtok egy jótanácsot akkor Tankcsapdára takarítatok mindig :)

A hétvége meg az apró figyelmességek jegyében zajlott, például, hogy arra mentem haza, hogy Katona felszerelte a szúnyoghálót, mert az ablak alatt lévő nemtudommilyen fa kezd virágozni, dongják a méhek, én meg ugye allergiás vagyok rájuk, és este amikor bealudtam a meccsen ,olyan cukin vitt át a hálóba, hogy azóta is mosolygok ha eszembe jut!

És még olyan is volt, hogy megvettük az álom ágyneműmet, amit már tök régóta nézegettem, de nagyon drága volt, erre most úgy leárazták, hogy gyakorlatilag majdnem a feléből megúsztam a dolgot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése