2016. június 2., csütörtök

Fancy cake&surprise

Ha elfogadtok egy jótanácsot, soha az életben nem vesztek Dr. Oetker fondantot!! Ja és soha nem hiszitek el, hogy az instán látható süti díszítős halál egyszerűnek látszó videók igazak!

Igen, tök nagyot szívtam a tortával... Nagyjából egy kisebb afrikai ország éves költségvetését költöttem mindenféle bisz~basz díszítőre, aminek az egyik felét nem használtam, a másik fele meg használhatatlan volt...

Pénteken lóhalálában végig futottam az összes játékboltot, hogy vegyek egy játék katonát a tortára,  de sajnos mindenhol meg kellett volna vennem egy egész háborút, mert egy darabot sehol nem lehet kapni, már ezen elment az agyam, de van az a fáradtság amikor már pénz nem számít, szóval ugyanitt egy zacskó katona nélküli háború eladó :)

A torta végül elkészült, de volt egy pillanat, amikor éreztem a bugit a kezemben, hogy most rögtön vágom ki az egészet az ablakon, hát ez reménytelen, aztán valahogy mégis egész kis pofás lett!

Az ajándékok is megértek egy misét meg némi futkosást, de végül időben sikerült minden!  Megkapta a kedvenc tankjának makettjét (esküszöm úgy láttam bekönnyezett a szeme, amikor kibontotta), az álom parfümjét, és egy 1983. Június ötödikei újságot... (Mármint ez utángyártott, és a hírek közé belecsempésztük, hogy ekkor született)

Szóval végül tök jól sikerült minden, a hétvége is nagyon cuki kis szerelmes volt, délután még sütöttem egy adag muffint, amit elvitt a fiúknak, szóval vállveregetés, elégedetten hátradőlés, balra el!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése