2016. június 16., csütörtök

Fszmt!

Ha hivatalos akarnék lenni (dehogy akarok), akkor azt mondanám, hogy borzasztó fegyelmezettlen voltam ma a munka végzés közben...

Tök cukin el voltam dolgokkal (elbasztam az időt), aztán törvényszerűen jött a pánik meg a kapkodás... Hát ha valamit utálok, akkor ez az... Én vagyok az a fajta hülye, aki bármilyen korán kel, képes egy húsz perccel korábbra állítani az ébresztőt, hogy ne kapkodva kelljen készülődni, és ne kutyafuttában kelljen meginni a kávét, nem szeretek kapkodni... Erre most olyan édesen elbasztam egy órát a délutánból, hogy igazából nem is értettem hová tűnt az a hatvan perc...

Meg olyan is volt ma, hogy csináltam nagyon jó dolgokat, amin mások megsértődtek, az egyiknek jót tettem, a másik besérült, ettől most leginkább azt érzem, hogy jobb lett volna meg sem mozdulni!

De legalább holnap már péntek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése