2018. július 23., hétfő

Tired af

Totál nemnormális napot toltam ma, és meg kell állapítani, hogy ehhez én már öreg vagyok  😅.

Három harminckor keltem, futottam egy kört Kobával, letoltam nyolc óra melót (kurvásul hétfő volt ma), ezután leugrottunk Badacsonyba Fulloska álomruhájáért, hazafelé megálltunk Salföldön homokot lopni (nevermind), aztán besodródott az autóba egy méhe, és háton (!!!) csípett... Igen allergiás vagyok rá... Szóval egy pici falu közepén satufék, felső ledob, és ott álltam egy szál melltartóban, hogy kell mentő, nem kell mentő, mi lesz... Végül egy kis zsibbadással megúsztam, meg azzal, hogy a hátamban a létező összes izom összeugrott egy csomóvá, póló vissza, teperés haza, mert hatra jelenésünk volt a kutyakozminál, ott másfél óra várakozás (kivételesen imádtam), innét futás Papához, vészhelyzet (nemakarodtudni), úgyhogy kilencre sikerült is haza esni, izzadtan, homokosan, csomós háttal, halál éhesen, és ha most rögtön azonnal elalszok, akkor még öt óra húsz percet tudok aludni...

1 megjegyzés: