2018. július 25., szerda

Hülye vagyok, üssetek!!!

Vettem egy doboz 'palástfű' fantázia néven futó festéket, majd ezek után ordítva bömböltem bruttó húsz percig, az első pár ecsetvonás után, hogy baszdmeg ez zöld... (hűdezöld).

Mivel az egyik fal már össze lett (baszva) festékezve, káromkodva, duzzogva, kisírt szemmel neki álltam felkenni, 'leszarom' (nem) lesz amilyen lesz jeligére, és medzsik, de ahogy száradt és halványodott, már egész pofásnak tűnt... Mondjuk még most is sötétnek látom, és kurvára nem az a szín, amire én gondoltam, de azthiszem fogok tudni együtt élni vele*.

*kivéve persze ha Katona haza jön és meglátja a zöld konyhát, és ki vág a picsába... Illetve lehet hogy a konyháig el sem jut, mert kiakad az előszobába a tapétán, amit egyébként múlt szombaton vettem, és egészen addig nagyon tetszett amíg be nem szállítam az autóba, és elindultam velük haza, mert ahogy hátra néztem a tekercsekre, elkapott a bőgés, hogy hát baszki nekem ez nem is tetszik...

Mindezt úgy bidzsízkedem amúgy, hogy Katona nem tud róla...  szóval hülye vagyok, üssetek plíííz  🤣🤣🤣

2 megjegyzés:

  1. Az nem lehet, h egyszeruen orvendeni fog annak, milyen nagyon ugyes es talpraesett vagy, es mennyit dolgoztal egyedul? En orulnek a helyeben, mondjuk nem szoktam fennakadni ilyeneken, h szin vagy minta, es o meg a tetejeben ferfi is, es szeret teged.

    VálaszTörlés
  2. csatlakozom az előttem szólóhoz! :)
    rákerestem a neten erre a színre; dilis vagy, tök jó szín ez! :) nálunk az irodában ilyesmi színűek a falak (no nem az összes, hanem csak 1-1, de én szeretem. :))
    ha a tapétának meg még nem estél neki, illetve ki sem bontottad, akkor esetleg üljél felette még egy kicsit, és legvégső esetben visszaviheted. ha normálisak a boltban valószínűleg kicserélik, esetleg ráfizetsz, ha drágábbat választanál. hm? :)

    VálaszTörlés