2018. július 16., hétfő

Egy kicsit elbizonytalanodtam....

Koba:tapéta sok~null

6 megjegyzés:

  1. Jaj, ez a kiskutya
    Ejnyebejnye

    VálaszTörlés
  2. Hát... Elég ejnye~bejnye, de úgy vagyok vele, hogy még most a régi tapétán 'tanulja meg', hogy nem nyúlka~piszka, mint majd az ujjat cincálja, úgyhogy tegnap levettem a falvédőt, ma meg erre jöttem haza 🙄🙄🙄 nem mondom, hogy nem magyaráztam el neki, hogy hát hahó van 😃

    VálaszTörlés
  3. Mellette meg milyen kis cuki lehetett, mondjuk ha latod egy kameran a melodban...
    (220-as vernyomas mellett)

    VálaszTörlés
  4. Ja végülis simán lehet, hogy csak segíteni akar leszedni a régi tapétát hogy ne legyen majd annyi meló vele. 🤣
    Viccen kívül, azért el kell számolni háromig, amikor erre jön haza az ember lánya egy amúgy is nyamvadt hétfő után

    VálaszTörlés
  5. nem látszik fűrészporos tapétának, de nálunk az előző albiban a főmacska művelt hasonlót, amikor (2 év alatt kétszer), nagyjából egy egész napra volt pofám egyedül hagyni. soha semmit nem szed szét, nem mászik a függönyre (csak néha az én idegeimre hajnalban... ;) ), nem kaparja szét a kanapét, egyedül a tapétán élte ki magát.
    lehet benne valami számunkra fel nem foghatatlanul izgató, amit viszont a tappancsosok és a praclisok meg imádnak... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most azzal szivatom, hogy mivel ez a tapéta már kuka, minden alkalommal, amikor elmegyek itthonról, jóóóóóól befújom ecettel, aztán próbálja csak meg a szájába venni... Három napja ne félj egy félcetlit se tépett le,(kopp~kopp) szóval van még kábé két hete, hogy berögzüljön nála, hogy a tapéta fúúúj, a tapéta rossz ízű, a tapéta nem játék... 😮😮😮

      Törlés