2018. július 15., vasárnap

Rettegés foka...

Ha nincs baj, akkor csinálok magamnak... (zseniális ugye?).

Szóval kitaláltam, hogy mire hazajön Katona, kifestem a konyhát, és kitapétázom az előszobát. Ezek ugye az őszi szoba festés után is tervben voltak, csak valahogy elfogyott a (pénz) lendület.
És akkor én elhatároztam, hogy kompenzálva sokmindent, ezzel meglepem.

A konyha az még nagyjából sima liba, feltéve ha találok valami férfiembert, aki leakasztja nekem a konyhaszekrényeket, létrát már szereztem, és a színt is kiválasztottam, itt még oké a dolog, viszont...

Az előszoba extra szopás lesz... Két különböző fajta tapéta van összeeresztve, és a kilencvenes években divatos bordűr csíkkal elválasztva... Nyilván ezt le kell szedni... És csak reménykedni tudok, hogy nem omlik le itt~ott a fél vakolat, mert glettelni nem tudok, és költséghatékonyságból nem is akarok. Ide is kell erőember, mert az előszoba falat sem tudom egyedül szétkapni, és úristen, mekkora mocsok lesz, és hogy fogom utálni az egészet ? (már most utálom... )
Aztán ott van még a szín, és minta, mert ami nekem tetszik, az lehet, hogy Katonanak nem fog, és mi van ha azt mondja hogy fúj?
És az is játszik, hogy fogalmam sincs, hogy mi Koba jelenlegi álláspontja a tapétával, most az eddigi 'falvédő kartonokat' leszedtem, és izgatottan várom, hogy hozzá nyúl e... Remélem elmúlt nála ez a fajta hóbort. ( van ezer új, szóval nem unatkozik... Én sem)

És ha ez nem lenne elég izgalom, meg aggódás, hát holnapra van időpontom fodrászhoz... Mutatok egy januári képet,(ehhez még tegyünk hozzá azóta
úgy öt centit), és arra kellene rávenni a fodrászt, hogy csak tizet vágjon... Most per pillanat azt találtam ki, hogy azt mondom neki, hogy ötöt vágjon, így vág tizet (mert mindig ezt csinálják baszdmeg), és akkor talán mindenki boldog lesz a végén...

5 megjegyzés:

  1. De szep a hajad!
    A tobbihez sok sikert, remelem talalsz segitseget, ugyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Mekkora hajad van baszki 😀! Klassz!

    VálaszTörlés
  3. izé, előre is bocsi!!! de engem Katona helyében nem igazán érdekelne a tapéta színe..... :P :D :D

    de a komolyabb rész. mennyi lett aztán a 10 centi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés