2017. január 1., vasárnap

Hess újévi babonák

Nagyon remélem, hogy nem lesz igaz, hogy ahogy az újév kezdődik, olyan lesz az egész év...

Éjfél előtt pár perccel még gusztustalanul és abszolút méltatlan dolgokat kiabáltunk egymásra, aztán két xanaxal meg három cigivel később nagy nehezen aludtam öt órát...

Azóta annyiban jobb a helyzet, hogy idén még egymáshoz se szóltunk, közben én azon gondolkozom, hogy most költözzek el, vagy várjam meg, amíg összeszedek egy normális albira való pénzt...
Szóval ha a babona igaz, akkor rábasztam... Mondjuk szerintem párkapcsolatilag mindenképp, mert ez már elég az alja mindennek... Mennék most kifelé a világból azt hiszem!

2 megjegyzés:

  1. Szia!!! Vagyok, megvagyok, nemsokára jövök megint csak már most nemsikerül magam utolérni semmivel, de minden oké :)

    VálaszTörlés