2017. január 28., szombat

Nettó agyfasz...

Tegnap reggel megyek dolgozni, belémköt két drogos, miután nem reagálok, leribancoznak, majd jönnek mellettem egészen míg be nem érek a munkahelyre és ott búcsúzóul úgy küldöm el őket a picsába, hogy alig várták, hogy elindulhassanak...
(később esett le, hogy sötét is volt, ember sem volt az utcán, nagyok is voltak, de a veszélyérzetem épp otthon maradt)

Haza érek, Katona épp hagyma salátát csinál, 'összeveszünk', hogy azt nem is úgy kell...

Sütinek elég szar napja van...

Hétkor hív tesóm, hogy menjek már át Papához, mert most hívta, hogy kiszédült a fürdőből, össze törte magát, minden csupa vér...

És amikor átmentem, nem is volt amúgy vér, és kérdezem, hogy hát Papa mi történt, akkor nagy vidáman mondja, hogy mosta a csapban (!!!) a lábát, megcsúszott és ki zúgott a fürdőből.... És akkor kérdeztem, hogy de most komolyan, hogy a zúristenbe jut eszébe, hogy 83 évesen így mosson lábat, hát ez egy kisebb akrobatikai mutatvány (kipróbáltam), és hát ő hatvan éve így csinálja, csak mondjuk akkor 23 éves volt..  És akkor bementünk a balesetire, ahol négy óra alatt végeztünk is, törés nincs, fejcsóválást meg kötést kapott (én meg agyvérzést...)

Én csak szeretnék most egy lakatlan szigeten sírni egy hétig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése