2017. január 18., szerda

Zűrzavar

Ma végre bőgtem... Mondjuk nem annyit, amennyit érzem, hogy kellene...

Fogalmatlanul takarítgattam, és közben gondolkozom a lopott időn, hol, kitől, nem tudok időt beosztani, ez lesz 2017 feladata...

Letudtam kötelező családi köröket, mondjuk ezzel is csak az időm ment el... Idő~idő~idő

Kurva nagy nyomást érzek, hát így kábé mindenhonnan, teljesíteni kell, megfelelni, viselkedni, megoldani, elintézni, erősnek lenni, hatékonynak lenni, és nem (csak) munkáról beszélek... Közben meg senkit nem érdekel mikor fogok összeomlani, tök természetes, hogy én erős vagyok, meg fasza csaj... (nem vagyok)

Néha csak szeretnék ordítani, ahogy a torkomon kijön, artikulátlanul, meg olyanokon gondolkozok, hogy tök jó lenne egy olyan szuper képesség, hogy vissza tekerem az időt... És akkor mindenkinek minden szart a fejére olvasnék, lófaszt, ordítanám bele az arcukba minden bűnüket, aztán ha végeztem, akkor vissza tekerem az időt, érted!?

Kellene még sírni.

3 megjegyzés:

  1. Szia.... abszolut nem ide vonatkozik ...de a kutyusod a fejemben van. Néhányszor az arcomba tódultak mostanában rákból gyógyult kutyusok a facen - csökkentett deutériumtartalmú vízzel itatták őket. Kurva drága, de meggyógyultak.... nézz utána kérlek.... Anikó

    VálaszTörlés
  2. De nagyon drága vagy...!!!! <3
    Két hónapja kapja már a vetera ddw deutérium csökkentett vizet, egyébként én azt hiszem, hogy ezekkel tud relatív jól lenni, kap béres cseppet is, meg dmg immun erősítőt, és most a héten kezdtük el a bázikus só tablettát a gyógyszerek mellett, és hát ja... Arany árban vannak ezek a dolgok, de remélem segítek vele :)
    És tényleg nagyon köszönöm, tök jól esik, hogy gondolsz rá <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos kutyus, s remélem meggyógyul ezektől :-)))

    VálaszTörlés