2016. december 31., szombat

2016

Ez az év annyira átkozottul szar volt, hogy megkímélném magam még attól is, hogy végig tekintek rajta, mert eszem ágában sincs felidézni egyetlen momentumát sem...
És hogy 'méltó' legyen a befejezés is, nyilván egy hete lebetegedtem, és geci rosszul vagyok, ami miatt meg úgy összevesztünk Katonával, hogy két napja nem beszélünk...

(Egyébként hazudok, mert tegnap amikor ettünk, megkérdezte, hogy miért a konyhában eszek, akkor mondtam neki, hogy azért mert a cselédnek ott a helye.... És ma amikor Süti félre nyelt és egy órán keresztül (!!!) fulladt és hányt felváltva, akkor szóltam hogy hozzon vizet, törlőkendőt vagy valami ilyesmi...)

Szóval 'kedves' 2016, takarodj a picsába, köszi de elég volt belőled!

De amúgy nektek azért boldog új évet!  :)

3 megjegyzés:

  1. Boldog új évet kívánok neked is!

    VálaszTörlés
  2. Boldogabb új évet Neked és Mindannyiunknak, akik úgy érezzük, hogy 2016 nem volt más, csak totál shit-storm! :)

    Sajnos minket sem kerültek el a sz@rságok, nálunk a Szenteste telt elég gáz hangulatban... de már túl vagyunk rajta, megbeszéltük és megbékéltünk.
    Ha igazán szeretitek egymást Katonával, sikerül majd megoldanotok ezt a kemény helyzetet is, én nagyon szorítok Nektek! <3
    (P Kata voltam :) )

    VálaszTörlés
  3. Nagyon drágák vagytok, köszönöm!

    VálaszTörlés